Subject: Mahasõidu rekonstrueerimise ehitusnõuete taotlemine
From: "Indrek Himmist" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Apr 2025 17:57:22 +0300

Transpordiametile

Käesolevaga taotleme ehitusnõuded Pärnumaal, riigi kõrvalmaantee nr 19330
Tõitoja-Häädemeeste tee km 23+751 paremale mahasõidu ristumiskoha
rekonstrueerimiseks. Mahasõidu rekonstrueerimise eesmärgiks on Häädemeeste
staadioni juurdepääsutee rekonstrueerimine asfaltkattega teeks ja parklaks
ning seoses sellega ka mahasõidu ristumiskoha rekonstrueerimine
asfaltbetoonkattega mahasõiduteeks.

Lugupidamisega

Indrek Himmist | Projektijuht

Klotoid OÜ |  <http://www.klotoid.ee/> http://www.klotoid.ee/

Mobile +372 5084489 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.